Gabrielle

Kategori: Foto - Porträtt

Är en av mina närmaste kompisar men nu var de bara ett och ett halft år sedan vi lärde känna varandra. Tänk att man hinner med så mycket under så kort tid. Skulle kunna göra en hel lista på saker vi hittat på och skrattat åt, men de skulle ändå inte räcka. I börjar var allt vi gjorde "premiär". Gabbi du fattar vad jag menar. De kanske inte lika lätt för alla andra. Varje sak vi gjorde var "premiär" (alltså nya saker). Vi gick på förhandsvisningar, började på yoga, fick barnvakts jobb, jag åt första gången på Vapiano eller aa som jag minns har säkert varit där när jag var liten minns. De finns en hel de att säga men de är svårt att försöka berätta hur mycket jag uppskattar de du gjort för mig. Fast samtidigt vissa gånger har du varit som min syster, med andra ord för mycket. Du vet mina svaga sidor och jag vet dina.
-Emma

Kommentarer

  • Nikki säger:

    Heej!!:)
    Bloglovin byte? :)
    Följer dig redan för ett tag sen men det skulle vara kul om du följde mig :)

    2012-06-18 | 12:12:21
    Bloggadress: http://www.girlcanon.blogg.se

Kommentera inlägget här: