Q/A

Kategori: Frågor & Svar

 
Vart har du köpt den där super snygga vita tröjan? Jätte fin blogg förresten, läser den vaje dag! kram
T-shirten är köpt på hm, men jag har klippt i den själv, ni ser att den är lite ojämn på några ställen, haha! Kram :)
 
 
Åh vilka härliga bilder! hur får du ljuset så fint?:)
Åh vilka härliga bilder! hur får du ljuset så fint?:)
Tack så mycket! Denna bild har Ena tagit, men jag redigerat och har höjt ljusstyrkan ganska mycket ♥
 
Var är shortsen ifrån o va kostade dem? :)
Shortsen, i bilden ovanför är köpta på HMs barnavdelning för något år sedan och jag tror att dom kostade runt 150 kr :)
 
Åh vilken snygg bikini, vart har du hittat den ? :)
Tack vill jag börja med att säga! Bikinin är köpt på Hm ♥ (Allstå den rosa bikinin med möster på)
 
Vad dansar du? Kram
Japp, jag dansar och har gjort det sedan jag var fem. Kram