Jag kommer att sakna sommaren.

Kategori:

Den här sommaren har gått så obeskrivligt snabbt, men den har ändå varit den bästa sommaren. Jag träffat så många nya och underbara människor, och hunnit med så himmla mycket! 
Jag kommer sakna sommaren så mycket, det bruna benen, den ljusa blekta håret jag får, och dom där kännslorna man bara får på sommaren, när man gör något riktigt kul .
Men mest av allt kommer jag sakna konfan (eller det gör jag redan), men gud vad vi hade kul, helt oförglömmligt ♥
 
Niki, min roomie :)Niklas och Fredrik ♥Åkte bodyboards, bästa på länge Adam ♥Gick till något slott Niklas & Niklas ♥Så glada vad vi hela tiden :DErre, haha!Ja, vad ska man göra när men gått vilse?Puff, sa de"jag lovar" hahaha NikiFina pojkar ♥
Åh vilka minnen, tyvär så blev min mobil stulen där så de roligaste bilderna och filmerna är tyvär borta 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: